Tags

, ,

Tuguti ko nga mag Binisaya kay ug sa binugoy pa nga litok, DMD as in “DI MA DA!”.

Kaning atoang mga gwapito ug humot kaau nga mga congresista ikalabihang pagka abtika naman lang jud mo pirma basta ang mando na sa pinaka gwapong Presidente ang mo mando kanila!

Abir gi unsang pagka hitabua nga ingon ato ka dali ra man d i ang pag impeach ni Corona?  Biliba ko lagi! OVERNIGHT!  Akoang pangutana: Ngano nga kung bahin na gani sa ka pungot ni PNoy ang issue, dalia naman lang gayud ninyo maka ingon ug “yes!” oi.  Pasabta ko kay nganong ang uban balaod nga fortyeight years na nga ga ung-ung wa pa gihapon ninyo ma pasar!?  Sige gihapon mo ug pa gwapo ug “grand standing” bisan ug ga balik-balik na inyong mga sulti ug inyong laway hapit na mahurot sa inyong mga mug-na nga debate?  Ang nakaparat ninyo kay sipitan na gani inyuhang pangwarta dali-dali dayon mo ug balintuwad.  Wa man lang gani ko kabati ug ni consulta ba mo sa inyong mga constituents.  Ambot lang kay wa gayud ko mapangutana, bisag sa facebook na lang wa g’yud!

Usa lang ko sa nahasul sa ka barumbado aning inyong Presidente!  Pag action star na lang sir oi.. ay ayaw na lang kay wa kay angay!

